úterý 2. května 2017

Mělas koloběžku ... Nemáš koloběžku!

Těmito slovy komentovala (celkem výstižně) babičku situaci, poté co jsem jí poslala fotky.

Miš prostě na kole jezdit zřejmě nikdy nebude. Kolo ho neláká a ani nezajímá. Nemá chuť se na něm svézt, když vidí další kluky. A protože na malé koloběžce jezdil rád, tak o vánocích 2015 dostal pod stromeček velkou s nafukovacími koly (aby mu nějakou dobu vydržela).

Letos jsem se na jaro odhodlala pořídit koloběžku i sobě. Pěšky už se Miš špatně stíhá a je jednoduší pustit koloběžku a hrábnout po něm, než seskakovat z kola. Už když přišla a já ji jen nahrubo sestavila, tak se Miš rozsvítil jak sluníčko a hodlal ji používat. Několikrát jsem ho upozornila, že to nejde a hned ze dvou důvodů: 1) Koloběžka je moje a 2) Potřebuje utáhnout a seřídit.

Když jsem ji přivezla zpátky domů po seřízení a objevil ji, tak už se mi ho zastavit nepovedlo.
Po konstatování: Ale tahle je moje po mě hodil pohled, který hovořil za vše (To si už říkala, a co má být).




Nakonec ji teda otráveně přivedl zpátky, ale vracet se mu jí nechtělo.


Měla jsem koloběžku, nemám koloběžku ...
Je to výstižné, ale naštěstí to není realita. Miš se smířil s tím, že on má tu menší fialovou a že tu mojí mu tady občas půjčím.

Žádné komentáře:

Okomentovat