sobota 1. dubna 2017

1. 4. 2017 - Nový začátek

Kdysi jsem s nadšením založila blog pro "Projekt 365".  Později se změnil na "fotostřípky ze života". Aby se mi tam nepletlo tvoření a fotografování, založila jsem další dva blogy. A později se mi nedostávalo energie a všechny tři blogy jsem nechala usnout.

Ale pár lidí mě přesvědčilo, že bych se měla k blogování zase vrátit. Jenže já vím, že pro mne by byla velkým problémem mezera dvou let, která by na původním blogu byla. Měla bych neustále pocit, že ji musím doplnit a přitom vím, že to nejde.

Nakonec jsem se rozhodla to zkusit, ale místo oprášení původního blogu založit nový. A neznám lepší datum pro nový začátek než "Apríl".

A tak jdu do toho a znovu zde budou střípky z našeho života se synem Michalem přezdívaným Miš, mé tvoření a samozřejmě fotografie.

2 komentáře: